czwartek, 2 lipca 2015

Brak pomysłu na oryginalny temat jest jednym z Twoich najmniejszych problemów...

Hejka! Dawnośmy się nie widzieli, co?
Rany, tak bardzo odzwyczaiłam się od pisania notek, że nie wiem od czego zacząć.
Szept: Może od spraw technicznych?
Ach, fakt! Mój laptop przeżywał gruntowne czyszczenie w związku z czym wszystko zostało usunięte. Bez obaw! Rozdziały zostały zapisane na pendrivie (dobrze napisałam?), który... postanowił przepaść jak kamień w wodę. Oczywiście niedługo rozpocznę poszukiwania i zacznę skrobać rozdziały. Tymczasem zabiorę się za zamówienia, które Bogu dzięki spisywałam na kartkach.
Szept: Świetnie! Teraz sprawy organizacyjne.
Notki wedle prastarej zasady: jak napiszę to będzie. Myślę, że do końca wakacji nie będzie problemu. Co będzie później to pomyślimy (ach, ta promocja do drugiej klasy).

Dla lubiących książki proszę: ksiazkoholiczka2411.blogspot.com - z góry zaznaczam, link otrzymałam dosłownie 10 minut temu. Autorką jest moja dobra znajoma. :)
A dla takich książkoholików jak my recenzje są na wagę złota!

Edit 04.07: zamówienie cały czas się pisze tylko będzie ciut długie :)

Edit 13.07: wybaczcie za zwłokę, laptop znów był niedysponowany

4 komentarze:

  1. Piszesz jeszcze to opowiadanie albo zamówienia???
    Sa-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie, właśnie to robię :)

      Usuń
    2. Wow... Już tak dawno niczego tu nie czytałam... Dla mnie wielki szok xD
      Sa-chan

      Usuń
  2. Podpisuję się pod komentarzem powyżej.
    Pozdrawiam Makta

    OdpowiedzUsuń

Po ilu komentarzach Czarna się uśmiechnie? :3