poniedziałek, 13 stycznia 2014

Ogłoszenia parafialne! #1

    No więc tak <śmieje się> Ekhem, ekhem <dalej się śmieje> dziękuję za ponad 100 wyświetleń! A także pierwszego obserwatora - Ayomii Saku ;) (normalnie teraz siedzę i szczerzę się do monitora jak głupia ale to szczegół. Więc teraz to, o czym faktycznie chciałam Was poinformować:
1. Rozdziały przeniesione z wtorku na niedzielę. Niestety tak musi być gdyż nie mam jak się z tym wyrobić. Tak, tak ostatnia klasa gimnazjum (młodzik ze mnie, prawda?) i a to egzamin a to wystawianie ocen, różne zajęcia więc fizycznie nie ma mnie w domu na tyle żebym bez nauki przysiadła przed powiedzmy 17 - 18 Niby mam wtedy czas, ale zwyczajnie mi się nie chce. Na pisanie zawsze mam czas w czwartek (po Naruto ^^), piątek i sobotę. Nic nie poradzę wtedy najbardziej też mam ochotę na napisanie czegokolwiek.
2. Na całą fabułę mam już jako taki pomysł więc seria ta się prędko miejmy nadzieję nie skończy.
3. Zakładkę z postaciami doszlifuję w wolnym czasie.
4. Wybaczcie za grafikę lecz kompletnie się na tym nie znam (ale poznam!)
5. Długie rozdziały. Taaak kiedyś tak będzie po prostu na razie wolę dawać krótsze wątki, które stopniowo będę wydłużać
    To na razie tyle póki co wracam do biologii, angielskiego, chemii i niemieckiego. Wkrótce zasiądę do pisania, obserwujcie postępy w "informacjach". Jeszcze raz wielkie dzięki za to, że tu jesteście do kolejnego rozdziału! /Czarna

2 komentarze:

  1. Moja kochana nie mogę sie doczekać i gratulację z powodu 180 wejść
    ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAAAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ!!!!!!!!!11
    papatki
    Ma-cha♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam poniższe rozdziały i wiedz, że masz nową czytelniczkę. :3
    Zapowiada się ciekawie. Prawda, rozdziały mogłyby być dłuższe, ale pewnie z czasem tak będzie. ;)
    Mam nadzieję, że wena będzie Tobie dopisywać. :)

    OdpowiedzUsuń

Po ilu komentarzach Czarna się uśmiechnie? :3