sobota, 21 lutego 2015

Propozycja

WAŻNY KOMUNIKAT!

Po skończeniu kolejnego rozdziału Opętanych doszłam do wniosku, że im dłużej piszę, tym bardziej zacierają mi się wcześniejsze fakty np. głowiłam się, czy Wilson wie o Shado wewnątrz Noe, czy nie?
W związku z tym chciałabym przeczytać wszystko, co należy do głównej historii i spróbować wyprostować parę wątków typu nieufność Natsu do Noe. Chciałabym spisać sobie kluczowe sytuacje dla rozwoju dalszej fabuły, gdyż mam wrażenie, iż jest w niej parę dziur.
Dlatego też mam dla Was propozycję:
Póki co nie będę pisać dalszych rozdziałów. Mam 4 zamówienia i to one będą wychodzić prawdopodobnie co 2 tyg a w międzyczasie będę robić "plan wydarzeń" głównej fabuły. Gdy się z nimi uporam wszystko wróci do wcześniejszego trybu.
Szczerze to boję się zajrzeć na początek swych zmagań z pisaniem, gdyż nigdy wcześniej nie pisałam żadnego dłuższego opowiadania. Pewnie poczuję ostrą amatorszczyznę :) Ale skoro ktoś (czyli Wy) wcześniej to czytał, to chyba nie mam AŻ takich powodów do obaw, prawda?

Dajcie mi znać w komentarzach, jak oceniacie zaistniałą sytuację.
Ach i jestem świadoma, że gdybym zrobiła tak długą przerwę, to niektórzy pewnie zapomnieliby o czym w ogóle jest ta historia :P bez obaw wtedy na pewno zrobiłabym Wam małe przypomnienie.
Tak więc z niecierpliwością czekam na Wasze opinie.
Shado: Pewnie i tak nikt się nie odezwie.
Natsu: Wypluj te słowa diable!

1 komentarz:

  1. Jeśli odczuwasz taką potrzebę, to proszę bardzo, w końcu ty jesteś autorką :) Jeśli potrzebujesz odświeżenia, to poczekamy na ciąg dalszy fabuły ^^
    Powodzenia i tak dalej... ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Po ilu komentarzach Czarna się uśmiechnie? :3