czwartek, 10 lipca 2014

Ogłoszenia parafialne! #3 - Niespodzianka!

Ohayo! 

Dziś tak nietypowo, bowiem mamy czwartek a ja tu wyskakuję z notką.

Natsu: Ki czort wie, co ona tam wymyśliła.
Czarna: <wzrok a'la przecież ty nie istniejesz w realnym świecie> A tak nie zwracając uwagi na pewnego idiotę mam dla Was pewną nowinę! Mianowicie... pod tym wpisem możecie pisać zamówienia, które będę realizować. Już tłumaczę, otóż:
1. Piszecie jaki paring chcecie.
2. Krótki opis historii, którą mam napisać.
Proste, prawda? Ale...
3. Nie proście o rzeczy 18+ ani nic tym podobnego. Dlaczego? Z prostej przyczyny.. nie mam bladego pojęcia jak pisać Takie rzeczy.
Natsu: Świętoszka.
Czarna: A żebyś wiedział. Zamówienia przyjmuję do czwartku przyszłego tygodnia (17.07) Jeżeli jakieś się pojawią zaraz umieszczę je w widocznym miejscu. 
Natsu: Będzie to chociaż długie?
Czarna: Zależy od historii. Mogę zrobić krótkiego shota lub kilkuczęściowe mini-opowiadanie. 
Natsu: A jak często to będzie?
Czarna: Jak napiszę to od razu wstawię. Jeszcze jakieś pytania?
Natsu: Dlaczego w czwartym rodz..
<Dragneel jest duszony>
Czarna: Cisza! Wiem, że chcesz mnie zlinczować, ale to dla dobra opowiadania!

To tyle. Czekam na Wasze zamówienia. Mata ne!


3 komentarze:

  1. Czemu nie pozwoliłaś Natsu dokończyć?! Będę ryczeć! T.T
    Laxus: Już to robisz.
    Cicho! *wydmuchuje nos* Ja tu chciałam wiedzieć, a tu co? No właśnie nic!
    Laxus: Oj uspokój się i zamawiaj, bo chciałaś.
    Właśnie! Więc tak...em....
    Laxus: Zapomniałaś co chciałaś?
    *kiwa twierdząco głową*
    Laxus: Taka mała podpowiedź: Nalu!
    A no tak chciałam Nalu. Ta historia ma opowiadać o Walentynkach. FT organizuje zawody takie walentynkowe z różnymi zadaniami. Każdy członek gildii FT losuje partnera/partnerkę, a dalej to już sama wymyślisz ;)
    Czekamy na następny i ślemy wene~!
    PS. Proszę nie uduś mi Natsu!
    Malinq & Laxus

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Blog o FT. Jeśli chodzi o te Paringi to bardzo chciałabym o Shado x Natsu taka Miłość w cudownym rodzeństwie. Historia ma opowiadać o Balu w FT z okazji świąt bożego narodzenia albo o czymś innym jak wolisz ale ma być Shado x Natsu! ^_^
    Czekam na next!
    PS:Ja Proszę o to samo co Malinq.!
    Nie uduś nam Natsu

    OdpowiedzUsuń

Po ilu komentarzach Czarna się uśmiechnie? :3