sobota, 2 sierpnia 2014

Nominacja - The Versatile Blogger Award

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

1. Podziękuj osobie, która cię nominowała:
Tę dedykację zawdzięczam Shiro ^.^. Jestem Ci naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna. Przyznam, że nie miałam pojęcia, iż czytasz historię na tym blogu. Takie coś to zawsze bardzo miłe zaskoczenie i rumieniec na twarzy do końca dnia. Jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki! :D

2. Zdradź swoje największe tajemnice, czyli podaj siedem faktów o sobie:
I. Nie cierpię słońca, ciepła i duchoty, czyli ogólnie rzecz biorąc lata. W 30 stopni upału dosłownie rozpływam się po podłodze. Zdecydowanie wolę jesienno-zimowy chłód, kocyki, swetry i gorącą czekoladę! Słońca unikam, jak ognia! Aż dziw, że na wyjeździe tyle wytrzymałam.
II. Boję się ciemności. Nawet teraz siedząc w pokoju o godzinie 22.41 cały czas mam wrażenie, że zaraz coś na mnie wyskoczy z cieni. Zawsze, gdy wracam skądś sama, jak jest ciemno dosłownie trzymam serce w dłoni.
III. Do każdego obejrzanego anime dorabiam własną historię.
IV. Zapalenie biegam od trzech miesięcy.
V. Kocham święty spokój. Biada temu, kto mi go zakłóci. Czasami proszę tatę o dźwiękoszczelne ściany w pokoju, niestety z marnym skutkiem.
VI. W przeciwieństwie do wszystkich znanych mi w moim wieku dziewczyn nie maluję się. Dziwne, prawda? Podczas, gdy one wstają do szkoły pół godziny wcześniej, by nałożyć kilo tapety ja sobie śpię, hi hi.
VII. Mam wielką obsesję na punkcie książek. W tej chwili moja prywatna biblioteczka liczy 51 książek i 17 tomików mangi (wszystkie z Bleach’a).

3. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award na swoim blogu:
A oto i ona:



4. Nominować siedem autorek blogów:
I tu mam ogromy kłopot. Problem w tym, że
po 1. nikt nie przychodzi mi do głowy.
po 2. rzadko kiedy czytam kilka blogów naraz.
po 3. 2 kandydatki uciekają mi ze względu na marną aktywność (około 2 i 4 miesiące)
Więc myślę, że nominuję:

Melanie Erst
Jej opowiadanie:
naruhina-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

***
I teraz już słówko ode mnie:
Wybaczcie, że tak długo to trawo od momentu otrzymania nominacji, ale miało być to razem z poniedziałkową notką. Dopiero teraz postanowiłam je rozdzielić. Za to cała wena jaką mi przesyłacie kumuluje się i mam gotowe już dwa rozdziały. 
Cierpliwości, poniedziałek już wkrótce :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po ilu komentarzach Czarna się uśmiechnie? :3