sobota, 15 lutego 2014

LIEBSTER BLOG AWARD

Jak sam tytuł wskazuje Ayomii Saku i Pati Blue nominowały mnie do Liebster Bloga. Nie powiem zdziwiłam się i to strasznie. Nie wiem też dokładnie, co to jest więc tym bardziej mnie to ciekawi :D

Pytania od Ayomii Saku:
1. Jakie było twoje pierwsze anime, które oglądałaś?
Hmm dość dawno to było. W sumie to prawie równo zaczęłam oglądać dwa jednak tym pierwszym był Król Szamanów.
2. Twoja ulubiona postać z anime?
Kurama ^^
3. Co lubisz jeść najbardziej?
Mandarynki. Jak nikt nie patrzy biorę połowę z miski i chomikuję w pokoju :D
4. Ulubiony kolor?
Pomarańczowy.
5.Jakie zwierzątko lubisz najbardziej i dlaczego?
Psy. Sprawdziła się przy tym teoria najlepszego przyjaciela człowieka. :)
6. Czym się interesujesz?
Takie artystyczne rzeczy; pisanie, rysowanie + czytanie książek (42 w kolekcji :P) i granie w gry.
7. Tu brak pytania.
8. Co robisz w wolnym czasie?
Oglądam let's playe z gier na youtubie. 
9. Co byś zrobił gdybyś był sam w domu?
Cieszyłabym się chwilą gdy nie muszę walczyć z tatą o prawa do posiadania pilota. 
10. Co cię denerwuje?
Czekanie aż w Lewiatanie starsze panie wreszcie kupią cukierki (wiecie może 10g tych a tamte po ile a te to są dobre? To pani da jeszcze ich)
11. Czego najbardziej się boisz?
Ciemności. Śmieszne, bo piszę blog o cieniach. Taaaak niedługo będzie czarno :D 

Pytania od Pati Blue:
1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
29.12.2013 tak musiałam sprawdzić.
2. Dlaczego blog o takiej tematyce?
Było to coś, co od dawna mnie dręczyło. Miałam masę pomysłów i musiałam je gdzieś spożytkować, a że wszystkie opowiadania, które pisałam szybko się kończyły postanowiłam spróbować sił na blogu.
3. Jak twoi znajomi reagują na to, że prowadzisz bloga?
W sumie to nijak. Nie wiedzą o tym. A nawet jeśli już komuś mówiłam to dawno zapomniał.
4. Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga?
Jeśli cieszy to czytelników i widzę, że im się podoba to owszem :)
5. Jakie jest twoje marzenie?
Zdać dobrze egzamin gimnazjalny i dostać się do tego liceum, które wybrałam.
6. Jaki masz kolor oczu?
Niebieski.
7. Twój ulubiony kolor?
Pomarańczowy... znów :D
8. Jakie masz hobby?
Pisanie.
9. Co lubisz robić?
Czytanie, granie w gry.
10. Czy lubisz słuchać muzyki?
Tak.
11. Masz przyjaciela?
Nie jestem tak do końca pewna. Zabawne, co? Proste pytanie ale trudna odpowiedź, kiedyś miałam a teraz chyba nikogo tak nie określam ;)

Koniec odpowiedzi! Teraz moje pytanka.
1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2. Co motywuje Cię do dalszego pisania?
3. Czy masz czasem ochotę przestać wstawiać kolejne rozdziały?
4. Czy chciałabyś poznać osobę, której bloga czytasz?
5. Jaką książkę możesz polecić?
6. Czego nie lubisz robić?
7. Jak radzisz sobie ze stresującymi sytuacjami?
8. Jaką masz wadę?
9. Jaką masz zaletę?
10. Twoja cecha charakterystyczna.
11. Co robiłaś przed odpowiadaniem i czytaniem powyższych pytań/odpowiedzi?

Ok... teraz moje nominały ^^
zabojca-z-przpadku-fairy-tail.blogspot.com
fairytailogienwsercach.blogspot.com
 nalulov.blogspot.com
fairytail-smoczeserca.blogspot.com
fairy-tail-wieczni.blogspot.com
detektywzprzypadku.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po ilu komentarzach Czarna się uśmiechnie? :3